نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

negar maman

عید قربون

1393/7/14 11:38
نویسنده : مامان آرزو
133 بازدید
اشتراک گذاری

عید همگی مبارک تشویقتشویقتشویقتشویق

دخمل نازم ای هستی بخش زندگیم

چهار روز تموم  چهار روز به یاد ماندنی با هم بودیم  با هم رفتیم شمال چه روزای قشنگی بود ولی حیف کمی سرما خورده بودی با این حال کلی بازی کردی خوشحال بودی مثل یه پرنده که از قفس آزاد شده بود  دقیقا وقتی از این خونه های آپارتمانی تو رو بردیم به خانه ویلایی نمی دونستی چی کار کنی مرتب مرفتیم بیرون و بازی میکردی

 وقتی اردک هایی که داخل رودخونه داشتند بازی میکردن و دیدی ذوق کردی و گفتی هاپوووووووووووقه قههقه قهه

شنبه شب هم مصادف با شب عید قربان رفتیم عروسی خیلی خوش گذشت کلی هم اونجا بازی کردی این چند شبی که شمال بودیم انقدر طی روز بازی میکردی و خسته میشدی که شب ها بدون درگیری می خوابیدی آخه وقتی خونه ایم حدود یک ساعت طول میکشه تا بخوابی ولی اونجا به محض اینکه شیر میخوردی  می خوابیدی چه روزای قشنگی حیف که گذشت امروز هم پیش مامان جون اعظمی خیلی ناراحت بودم گفتم حتما بعد از چهار روز که پیشت بودم امروز خیلی بی تابی میکنی ولی خدا رو شکر مامان اعظم جون گفت نه داری بازی می کنی از خدا ممنونم  راضی قربون دختر صبور و مهربونمniniweblog.com

راستی فرصت نشد این مطلب رو برات بنویسم روز چهار شنبه 9/7/93 وقتی از سر کار اومدم دیدم که خاله جون عارفه تو رو برده خانه کودک  فقط شنیدم که کلی ذوق کردی و بازی چون وقتی من رسیدم بلا فاصله شیر خوردی و خوابیدی افسوس که نتونستم بازیهات رو ببینم ازت فیلم بگیریمگریهگریه

ولی قرار شد دوباره با خاله جون عارفه و رکسانا دوباره بریمبوسبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نی نی عکس
14 مهر 93 15:09
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir/
مامان آرزو
پاسخ
مرسی از لطف شما
ترنم
15 مهر 93 8:35
همیشه به سفر همیشه خوش باشین
مامان آرزو
پاسخ
مرسی گلم
ترنم
20 مهر 93 14:44
عیدتون مبارک[گ
مامان آرزو
پاسخ
عید شما هم مبارک
مائده
18 آبان 93 2:32
آرزو جان زیاد غصه نخور که نمیتونی تمام لحظات پیش نگار قشنگم باشی. من این دوران رو گذروندم و خیلی خوووووب درک میکنم. ولی گاهی آدم مجبور میشه . باید باهاش کنار بیای عزیز دلم.
مامان آرزو
پاسخ
آره میدونم که خوب درکم میکنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد