نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

negar maman

یکی یکدونم

1393/8/4 10:38
نویسنده : مامان آرزو
144 بازدید
اشتراک گذاری

روشنایی بخش زندگی هستی بخشم دخترم نگار

از اینکه مامان فرصت با تو بودنش محدود تر شده غمیگنه ولی نمیدانم باید چه کار کنم انقدر وقتم پر شده که حتی فرصت نمی کنم وبلاگت رو به روز کنم اما افسوس که چاره ای نیست

هفته گذشته بالاخره بختش باز شد و عکس آتلیه شمارو گرفتیم انقدر شاسی که برات زده بودیم قشنگ شده بود  بلا فاصله به دیوار اتاق نصبش کردیم شب قبل ساعت یازده بود که خوابیدی و ساعت پنج صبح از خواب بیدار شدی و عکست رو نشون می دادی و می گفتی مامان   ، من  قربونت برم آخه اون موقع صبح چه وقت بیداری بود خلاصه با تمام بازیگوشیهات ( هی بابایی رو بوس میکردی هی منو ) ساعت 6:30 بود که خوابیدی و منم که میخواستم بیام سر کارخستهخستهخسته

عزیز دلم در حال حاضر 4 تا نگین سفید بالا و 4 تا نگین سفید پایین داری

بازهم بی تابی آخه همچنان داره به نگین ها اضافه میشه و خیلی هم سخته

کلا خیلی عشق بازی هستی از هر موقعیتی برای بازی یا به قول خودت بانی استفاده میکنی منم که گریهگریه وقتی خسته از سر کار میام باید تا لحظه ای که می خوایم بخوابیم با شما بازی کنم  هر چند که خیلی برام لذت بخش هم هست

کار جدید یاد گرفتیتا میگم قرش بده دستت رو میزنی به کمرت و قر میدی  انقدر هم قشنگ این کار رو میکنی که واقعا دیدنیه بوس

niniweblog.com به این بازی هم خیلی علاقه داری کل سبد اسباب بازی تو خالی میکنی این شکلی باهاشون بازی م یکنی منم پا به پای شما همین بازی رو انجام میدم

niniweblog.com این بازی رو هم خیلی دوست داری و دائم باید بری رو تخت و این کار رو انجام بدی اصلا نمی تونم بفهمم چرا تخت آخه چرا تازه به منم میگی این کار رو بکن خدایی میشه نه مامان خودت بگو من با این وزن و قد میشه اونم روی تختخندهخندونک

نگار من

دلم از عشق سهم کمـــــــــــــــــــی دارد

برایم با تو بودن عالمــــــــــــــــــی دارد

محبتمحبتمحبتمحبت

 

می خواهم از تو بنویسم برای تو که در تمام لحظاتم وجود داری…

خنده هایم برای توست با تو بودن مرا شاد می کند…

و بی تو بودن مرا گریان…

تو با من هستی در حالی که در کنارم نیستی…

تو با منی چون در قلب منی.قلبم را با دنیا عوض نمی کنم…

چون تو در آنی و من تنها تو را دوست دارم
.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مائده
18 آبان 93 2:29
سلام آرزو جان . خوبی ؟ ماشالا دخملت خانومی شده . این بازیهایی که دوس داره بنظرم منم بازیهای جذابیه . تو خودت بچه بودی دوس نداشتی رو تخت بپر بپر کنی ؟ شرمنده که دیر بهت سر زدم . آدرس وبلاگت رو گم کرده بودم و یه کم هم سرم شلوع شده بود .
مامان آرزو
پاسخ
از اینکه بهمون سر زدی خیلی خوشحال شدم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد