نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

negar maman

مرواریدهای جدید نگار

1393/6/31 14:03
نویسنده : مامان آرزو
142 بازدید
اشتراک گذاری

گل گلاب دخمل نازم هفتمین  مروارد سفید ناز نازیت مبارک مامان

از روز پنج شنبه خیلی بی تابی می کردی تا  اینکه متوجه شدم مروارید هفتم در اوردی  باز بیتاب و بی تاب تر میشدی تا  اینکه روز جمعه هم متوجه شدم  سه تا دیگه از مرواریدهای ناز نازی داره در میاد البته خیلی خیلی ریز هستند طوری که دیده نمی شن ولی از ورم لثه های ناز نازیت میشه متوجه شد  الهی مامان برات بمیره که انقدر اذیت میشی کاشکی همه این دردها رو خدا میداد به من و تو هیچی متوجه نمی شدی کاشی میشدگریهگریهگریهگریهگریه

خیلی ناراحتم که اذیت میشی آخه مامان تو خیلی خیلی خانومی

دخمل صبور من ناز نازی مامان تا دیروز پیش مامان اعظم بودی خیلی خوشحال بودم چون اونجا دور و برت شلوغ تره مامان اعظم ، خاله ساناز و بابا حسین به نوبت تو رو دیروز برده بودن بیرون

با مامان جون اعظم رفته بودی خونه یکی از دوستاش ؛ با خاله جون ساناز هم رفته بودی مدرسه که ثبت نام کنه البته بابا جون حسین هم باهات بود و بعدش هم موقع برگشتن خوابت برده بود وقتی رسیدم تازه بیدار شده بودی

باباجون حسین برای گردش تو رو یه جای دیگه  هم برده بود خونه مامان بزرگ من (بهش میگم مادر) مامان باباجون حسینه

امروز هم که پیش مامان محبوبه ای دور و برت شلوغه آخه قرارا بود عمه طاهره نهار بیاد اونجا ریحانه ه م که اونجا بود آخه امروز آخر شهریوره و همه بچه مدرسه ایها برن مدرسه

 

 عزیز دلم کی میشه بزرگ بشی و بری مدرسه انشا اله که مامان اون روزا رو هم میبینهniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

یادش بخی بچه که بودیم آخرای شهریور این شعر رو با خودمون می خوندیم

 

مدرسه ها باز شده             هل هله بر پا شده

کودکی کجایی که یادت بخیرخندونکخندونکخندونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ترنم
1 مهر 93 7:58
مرواریدهای نگار خانم مبارکش وای اون روز بیاد مقنعه سفید خوشگل سرش کنی بره مدرسه چه خوردنی میشه
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم یعنی میشه اون روزا رو هم ببینم آخه من مامان خوبی نیستم کل روز پیشش نیستم می ترسم روزی که نگار میخواد بره مدرسه من سر کار باشم آره واقعا وقتی فکرش رو میکنم که مقنعه بزنه دلم میخواد بخورمش
ترنم
1 مهر 93 13:32
اون روز رو حتما مرخصی بگیر عزیزم
مامان آرزو
پاسخ
حتما ولی اگر بذارن مرخصی گرفتن خیلی سخته
مائده
18 آبان 93 2:44
دندونت مبارک خاله جونم. آرزو جون ایشالا تا روزی که نگار جون بخواد بره مدرسه شما تمام روز پیشش باشی.
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم انشا الله دوری ازش خیلی سخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد