نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

negar maman

آتلیه نگار

1393/6/24 14:46
نویسنده : مامان آرزو
270 بازدید
اشتراک گذاری

یادش بخیر اون روزی که بردمت آتلیه ازت عکس انداختم چقدر زود گذشت زمان خیلی خیلی زود میگذره این عکسا رو که دارم برات میزارم تقریبا برای اوایل اسفند 92 یعنی درست زمانی که تازه وارد 9 شده بودی اواخر 8 ماهگی بود که بردمت آتلیه ولی فرصت نبود که عکس ها رو برات بزارم حالا امروز یه تعدادی رو برات میزارم یع تعدادی رو هم بعدا  این یه  همون سورپرایزم بود برات البته ادامه داره دیگه نمیتونم نگم بهت

چند هفته پیش وقتی گوشی بابا جون احمد رو نگاه کردم دیدم وای عکس های کوچک تریهات رو داره و کلی ذوق کردم و کلی هم داد زدم که چرا تا امروز بهم نگفته بود که اونا رو هم برات تو سایت بذارم به خاطر همین تصمصم گرفتم که مطلبی با عنوان خاطرات نوزادی نگار برات بنویسم و این کار رو هم حتما در اسرع وقت میکنم این روزا هم تو اداره سرم شلوغه هم درگیرم برای دانشگاه حتما قول میدم که این کار رو بکنم محبتبوس

 

ماشا اله یادتون نره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بمیرم الهی گری نکن مامان دلم ریش ریش میشه عززززززززززززززززیییییییییییییزمniniweblog.com

 

 

 

 

 

niniweblog.comجان جان من  عزیز دل من قربون اون قیافه متعجبت برمniniweblog.com

 

 

 

 

 

آخ آخ مامان قربون اون قیافه قشنگت برمبوس

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

میمیرم برات

 

 

 

اینم نگار با خواهر جون رکسانا الهی قربون دوتا بشم دخملای گلممحبتبوس

 

 

اینجا دخمل گلم خیلی خسته شده بودگریهگریهگریه

 

بازم بگم ماشا اله یادتون نره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم یکسری دیگه از عکسای قشنگت عزیزم  ماشا اله ما شا الهمحبتبوسمحبتبوس

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان دلنیا
30 شهریور 93 0:37
هزارماشالله. عزیزم خیلی خوشکلهههههههههههههه ایشالله عروسیت. قربونت برممممم ایشالله هیچوقت چشای نازت بارونی نشه وهمیشه خندون باشی
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم خدا دلینا را براتون حفظ کنه دلینا جون هم خیلی خوشگل و ناز نازیه من عاشق دلنیام
ترنم
1 مهر 93 8:00
هزار ماشاله چه ناز و خوشگله قربونش بشم من عکساشو میبینم دلم میسوزه میگم کاش منم دختر داشتم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم انشا اله بعدی دخمله گل پسر رو از طرف من ببوسش
مائده
18 آبان 93 2:47
ماشالاااااااا عاااالی بود
مامان آرزو
پاسخ
مرسی گللللللللللللللم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد