نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

negar maman

اتفاق خوب و بد

1393/6/22 15:17
نویسنده : مامان آرزو
135 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل گلم ورودت به 15 ماهگی مبارک مبارک مبارک niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com کمترین هدیه با دستهای خالی اینو از من بپذیر

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

این گروه دعوت کردم که مراسم ورود به 15 ماهگی بی هیچی نباشهبوسخندونک

 

گل گلاب دختر مامان  زندگی من  امروز خیلی کار داشتم اداره یه کم شلوغ بود

راستی گلم یه خبر خوب مامانی ارشد قبول شده خوشحالم چون قبول شدم استرس دارم چون باز کمتر تو رو باید ببینم

مامان اعظم بهم گفت تو برو درس بخون خودم نگار رو نگه میدارم  حالا خدا  خدا میکنم یه روز در هفته باشه آخه زنگ زدم دانشگاه گفت شاید دو روز باشه اگه دوروز باشه دیگه آخر هفته ها هم پیشت نیستمگریهگریهگریهگریه ای خدا بهم صبر بده

عزیزم یه سورپرایزم برای تو دارم حالا بعدا که انجام شد خودت میبینی

قربون دخمل گلم برم  که آخر هفته خیلی بهمون خوش گذشت  ولی یه اتفاق خیلی بد برامون افتاد البته فدای سرت چهارشنبه شام تو باغ خاله عارفه مهمون داشت  بعد از شام خاله گفت چرا نگار سه تا النگو داره من گفتم نه چهارتاست بعد دیدم که آره یکی از النگوهات نیست هرچی هم گشتیم نبود خیلی ناراحتم از اینکه نمیدونم چه اتفاقی افتاد با بچه ها بازی میکردی حالا نمیدونم بچه ها شیطنت کردن یا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا میدونه حالا فدای سرت ولی با این حال ناراحت شدم  عیبی نداره برات بهترش رو میخرم  غیر از این اتقاف که خیلی ناراحتم کرد بقیه چیزها خیلی خوب و خوش گذشت جمعه هم که با مامان محبوبه اینا نهار رفتی باشگاه مهمون اونا بودیم بعد اونا هم شام مهمون ما بودن کلی تو باشگاه بازی کردی و بهت خوش گذشت طوری که تور و برگشت از حال رفتی بعد از اینکه بیدار شدی هم کلی بازی کردی و خوشحال بودی کارتون نگاه کردی خلاصه روزای پنج شنبه و جمعه با تمام اتفاقات خوب و بدش تموم شد

خدایا بازهم شکرت و ازت ممنونم به خاطر همه چیز محبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان دلنیا
30 شهریور 93 0:41
عزیزم تبریک میگم ایشالله دکترا. میشه بگین رشتتون چیه؟
مامان آرزو
پاسخ
مرسی رشته من مدیریت آموزشی
ترنم
1 مهر 93 8:03
تبریک میگم خوشبحالت که قبول شدی منم قبول شدم نرفتم آخه یه شهر دیگه قبول شدم دوباره که شرکت کردم رد شدم خدا کنه تکمیل ظرفیت قبول بشم النگوی گم شده نگار جون هم فدای سرش به قول مامانم صدقه سر نگار جون
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم انشا اله که تکمیل ظرفیت قبول بشی من برات دعا میکنم آره النگو فدای سرش ولی یه کم ناراحت شدم به خاطر همین دیگه النگو دستش نمیکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد