نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

negar maman

سورپرایز بابا

1393/6/18 10:31
نویسنده : مامان آرزو
175 بازدید
اشتراک گذاری

شروع هفته خیلی خوبی بود آخه بازم این هفته مامان محبوبه اینا نبودن که تو رو نگه دارن منم مجبور شدم شنبه و یکشنبه مرخصی بگیرم پیشت بمونم خیلی خیلی خوب بود هم تو خیلی آروم بودی هم من انقدر خوب بود که نمیفهمیدم زمان چه طور میگذره  روز یکشنبه بابایی خیلی زود اومد خونه طوری که من تعجب کردم  گفت که حاضر بشین بریم بیرون  در همین حین عمه طاهره با بچه هاش اومد خونه که تو رو ببینن حدود یک ساعت و نیم اونجا بودن خلاصه اینکه ساعت 5 بود که از خونه زدیم بیرون بابایی مار و برد چرم نوین بای من یه کفش خیلی خیلی ناز خرید بعد از اون بردمون و بهمون آب هویج بستنی داد بعد هم بردمون هانی شام خوردیم خیلی خوش گذشت آخر سر هم به من گفت   هشتمین سالگرد عقدمون مبارکniniweblog.com   niniweblog.com اون لحظه نمیدونستم چی باید بگم چون شکه شده بودم آخه من اصلا یادم نبود خجالت که سالگرد ازدواجم (به قمری) روز تولد امام رضا (ع) بوده niniweblog.com کلی خجالت کشیدم کلی هم ذوق کردم  ولی من که واسه بابای هیچی نخریده بودم هیچ کاری هم نکرده بودم آخه اصلا یادم نبود  ولی روز به یاد ماندنی و خوبی بود چون بیشتر از همیشه احساس کردم که خوشبختم . خوشبخت ترم چون چنین خانواده ی خوبی دارم niniweblog.com

خیلی از بابای منونم که منو سورپرایز کرد  به این میگن یه همسر نمونه niniweblog.com

منم که یادم نبود چیزی برای شوهر مهربونم نخریدم با این دستهای خالی اما با عشق بهش میگم دوست دارم اینم ناقابلهniniweblog.comniniweblog.com 

وای وای چقدر خجالت کشیدم یاد روزای اول آشنایی با بابایی   افتدم زمانی که نامزد بودیم آخه اولش که آدم با همدیگه آشنا میشه یه مقداری سخته تا زمان بگذره و با هم کمی راحت تر بشه  ای جو ونی کجایی که یادت بخیر

niniweblog.com یعنی واقعا من پیر شدمسوال نه بابا شوخی کردم

باورم نمیشه که 8 سال گذشت زمان چقدر زود میگذره  البته عمر ماست که داره میگذره گریهگریهگریهگریه

من نمیخوام پیر بشم  ولی خدارو شکر که خداوند به من و خانواده ام سلامتی داده تا در کنار هم با آرامش زندگی کنیم خدایا ازت منونم  همونطور که سلامتی دادی ایمان قوی بده که بتونم این عمری که دارم سپری میکنم به اشتباه و در جهل نگذرونم خدایا هیچ وقت من و خانواده ام رو به خودمون وا مگذار همیشه همراهمون باش و تنهامون نذار همونطوری که تا الان تنهامون نذاشتی خدایا بازهم شکرت شکرت اگر در لحظه های عصبانی نادانی کردم و حرف اشتباهی زدم منو ببخش و بهم کمک کن که بتونم خودم رو کنترل کنم  حتی در لحظات عصبانی بودن منو به حال خودم مذار آمین

بازم شکرت شکرت شکرتniniweblog.comniniweblog.com

من خوشبختم خدا niniweblog.comniniweblog.com   ازت منونم  اول به خاطر بودنم و بعد هم به خاطر شوهر و ثمره ی عشق من و شوهرم نگار

 

 

پسندها (5)

نظرات (10)

پيشنهادهاي ويــژه براي يه خريد لــذت بخــش...
18 شهریور 93 14:51
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يکي از اين قالب هاي ميوه ها رو تو آشپزخونتون داشته باشي" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خریــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
مامان آرزو
پاسخ
مرسی سر میزنم
ترنم
19 شهریور 93 12:27
8 ماهگی ازدواجتون مبارک ایشاله همیشه شاد باشن و خوشبخت
مامان آرزو
پاسخ
ترنم گلم هشت سال نه هشت ماه دوست عزیز با این حال مرسی گل من
مامان سمانه
19 شهریور 93 13:20
سلام عزیز آفرین ب این همسر نمونه ک کلی دل همسرشو شاد کرد دستش درد نکنه ؛؛؛ انشا... همیشه تو زندگتون شاد و خرم باشین و از کنار هم بودن لذت ببرید ممنون ک وبم سر زدین
مامان آرزو
پاسخ
مرسی گلم خواهش میکنم منم از شما ممنونم که به ما سر زدید
مامان دلنیا
19 شهریور 93 13:25
واقعا افرین به این همسری خوب وبامحبت. ایشالله همیشه خوشبخت باشین وهیچوقت هیچ چیز نتونه این اشیونه پرمهر ومتزلزل کنه. وسایشون همیشه بالاسرشماباشه. هدیه هم مبارکه ایشالله به شادی بپوشی. هورااااااااااااااااااااااااااااا واسه خوشبختی دوست نازم. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان آرزو
پاسخ
مرسی دوست خوب و مهربونم از اینکه با شما آشنا شدم خیلی خوشحال و خوشبختم همچنین شما انشا اله سالیان سال در کنار هم باشید
مامان دلنیا
19 شهریور 93 13:26
راستی سالگرد عقدتون هم مبارکهههههههههههههههههههههه
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان تینا و...
19 شهریور 93 16:57
تبریک میگم ایشالا سالیان سال با خوشی کنار هم زندگی کنید
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم انشا اله شما هم سالیان سال در کنار هم باشید
مامان آنیسا
20 شهریور 93 9:32
ایول بابایی سالگرد ازدواجتون مبارک
مامان آرزو
پاسخ
مرسی
مامان سمانه
20 شهریور 93 15:14
سلام دوست عزیزم مونم ک ب وبم سر زدین با اجازه لینکتون میکنم آفرین ب همسرتون ک اینقد فشنگ غافلگیرون کرد قدرشو بدین سالگرد عقدتون هم با تاخیر مبارک باشه انشا... 120 امی سالگرد عقدتون ررو جشن بگیرید و درکنار هم خوش و خرم زندگی کنین
مامان آرزو
پاسخ
مرسی از ابراز لطفتون حتما خوشحال میشم
مامان آینده
21 شهریور 93 17:59
ترنم
1 مهر 93 8:04
نمیدونم حواسم کجا پرت بوده نوشتم 8 ماه ببخشید عزیزم
مامان آرزو
پاسخ
اشکال نداره گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد