نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

negar maman

کیک تولد

1393/6/4 14:37
نویسنده : مامان آرزو
168 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل گلم دخمل گلم بالاخره بختش باز شد تونستم برات کیک تولد بخرم تا از شرمندگی تو عزیز در بیام شاید دیر شد ولی انجام شد  عزیز دل یکم این روزا سر مامان شلوغ انقدر تو اداره کار دارم که فرصت نمیشه عکس برات بذارم

آخه این روزا تو پیش مامان اعظم جون هستی ، مامان محبوبه اینا رفتن آمرهگریهگریه خیلی خیلی دلم برات این روزا بیشتر از قبل تنگ میشه آخه وقتی خونه خودمون هستی تا ساعت 4 پیشتم ولی الان کلی مسیرم دورتر شده خیلی زود برسم ساعت 5:20 است ولی بازم خدا رو شکر  اگه این مامان ها نبودن من چی کار میکردم

دوری از تو خیلی سخت شده هر روز که بزرگتر میشی دوری از تو سخت تر میشه مامان اعظم امروز که زنگ زدم حالت رو بپرسم گفت امروز میگفتی مامان مامان اونم گفته جانم بعد وقتی برگشته دیده شلوار منو برداشتی و میگی مامان گریه مامان بمیره که این لحظات  رو نیستم و ببینم آخه چقدر حسرت تا کی دلتنگی خدااااااااااااااااااااااااااگریهگریهگریه

وقتی میام و بهت میرسم انقدر آروم میشم که تمام غم های دنیا و خستگی کار رو از یاد می برم با هم بازی می کنیم و تو هم بیاد دوران کوچولوتریت چهار دست و پا میری و کلی هم ذوق میکنی منم ذوق میکنم و به این فکر میکنم که افسوس که دیگه این روزا برنمی گرده  .

دیشب داشتم فکر میکردم چطوری این یک سال گذشت چقدر بعضی از خاطرات زود گذر ند آخه وقتی بر میگردم به روزهای اول خیلی چیزای کمی یادم میاد خدا رو شکر که تا تونستم ازت فیلم و عکس گرفتمخندونکمحبت  تمام لحظات شیرین و کنار تو بودن یه افتخار یه شانسه نمیدونم چی بگم  ولی بازم میگم دووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم تو عشق منیمحبتبوس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ترنم
8 شهریور 93 9:55
آخی عزیم این پست رو خوندم خیلی دل تنگ شدم راستی روزت مبارک دختر خوشگل و دوست داشتنی خوش بحا مامانت برا این دختر والا
مامان آرزو
پاسخ
مرسی ترنم عزیز بعضی از روزها به حدی دلتنگ میشم و بهم فشار میاد که با خودم میگم استعفا بدم برم پیش دختر گلم تا این روزای قشنگ رو پیشش باشم نمی دونم باید چی کار کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد