نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

negar maman

و اما برگشت نگار از پارک 16/5/93

1393/5/18 13:49
نویسنده : مامان آرزو
120 بازدید
اشتراک گذاری

بازم شیطنت گل دخملم گل کرده بود لباساشو از تنت در اوردم که لباس راحتی تنت کنم آخه قشنگ مامان باید لباس راحتی تنش کنه برای خواب اما ..................

بازیگوشیت گل کرد و فرار میکردی تا می اومدم لباس تنت کنم فرار میکردی گلم بازیت گرفته بود من و بابایی هم نامردی نکردیم و باهات بازی کردیم کلی ذوق و خوشحالی و خنده انقدر که بالاخره راضی شدی لباسات رو تنت کنیم خندونکخندونکبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این چند تا عکس هم از شیطنت های دیشب دخملم

همه از حمام که میان خوابشون میگیره حضرت علیه بازیت میگیره

قربون اون بازیهای کودکانت

 

 

 

 

 

 افسوس و  صد افسوس  از این روزهای خوب که مثل برق و باد میگذره

افسوس از اینکه بهترین لحظات و ساعات خوشت رو در کنارت نیستم چون مامانی سر کارهگریهگریه

 

خسته  خسته ام خسته از این دوری وقتی دارم مینویسم میگم که ازت دورم اشک تو چشمام حلقه میزنه ولی چه کنم به خاطر خودت و آینده تو دارم کار میکنم تو هم تحمل  تو داری بزرگ میشی و من دارم پیرخندونکخنده

بازم افسوس  از اینکه این روزها عین باد میگذره افسوس از اینکه دیگه هم برنمیگرده روزهای شیرین کودکی دخمل یکی یک دونه ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد