نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

negar maman

پنجمین دندون

1393/4/7 14:45
نویسنده : مامان آرزو
116 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین ما مان دخمل گلم چند وقتیه که خیلی بی تابی می کنی متوجه شدم دوتا از دندونای بالا باهم داره میزنه بیرون

تا دوروز پیش که دیم بی تابی های تو دو برابر شده وقتی داشتم بهت قطره می دادم متوجه شدم که بله خانم خانما بازم داره دندون در میاره

ما مان فدات که انقدر درد میکشی کاشکی همه دردات منتقل بشه به من و تو بتونی  براحتی این دوران رو پشت سر بذاری کاشکی میشد گریه

چیزی به تولدت نمونده  دل تو دلم نیست نمیدونم چرا . شاید به خاطر اینه که هنوزم باورم نمیشه که داره یک سالت میشه

پارسال این موقع تو دل مامانی بودی و منم منتظر که تو  هر چه زودتر به دنیا بیای و بتونم ببینمت و تو بغلم بگیرمت حالا با خودم میگم واقعا یک سال شدتعجب

دخمل گلم اگه به قمری بخوام حساب کنم سه روز دیگه تولدته و لی ...........

امیدوارم تولد 120  سالگی  130سالگی نه انشا اله همیشه زنده باشی سر و مورو گنده باشیخندونک

نگاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ر

عاشقتم   

 

پسندها (5)

نظرات (7)

Man & Ma
7 تیر 93 15:20
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری . خوشحال میشم از وب های منم بازدید کنی . اگه با تبادل لینک موافقی منو به عنوان وبلاگ هام لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم . لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مامان آرزو
پاسخ
چرا که نه عزیزم من شما را لینک کردم
ترنم
8 تیر 93 10:13
یکسالگیت مبارک کوچولوی خوشگل ایشاله همیشه زنده باشی زیر سایه مامان و بابات
مامان آرزو
پاسخ
ترنم عزیز ممنون از پیامت
مامان دلنیا
11 تیر 93 14:30
عزیزم مروارید جدید مبارک ایشالله همیشه سلامت باشی.
مامان دلنیا
19 تیر 93 9:32
عزیزدلم پنجمین مرواریدت مبارک. بووووووووووووووووووووووووس
دنیا
21 تیر 93 15:02
سلام اولین سالگرد تولد کوچولوتونو تبریک میگم ایشالله 120 ساله شی کوچولوی من خوشحال میشم به منم سر بزنین
مامان آرزو
پاسخ
مرسی حتما سر میزنم
مهزاد مامان عرفان
21 تیر 93 15:14
سلام نگارجون. تولدت مبارک خوشگلی[ماچ
مامان آرزو
پاسخ
مرسی از لطفتون
سحر
21 تیر 93 15:57
*************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد