نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

negar maman

نماز خواندن نگار12/3/93

1393/3/13 14:28
نویسنده : مامان آرزو
117 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان داره آماده میشه برای نماز

محبتمحبتمحبتبوسبوسبوس

 

 

 

آفرین به دخترمبغل

 

 

دختر مامان در حال راز و نیاز با خدا - عزیزم التماس دعا

 

 

راضیچشمک

 

 

دخمل گلم داره قرآن میخونه عزیز دل مامانیخوشمزهتو خوشمزه ترینی دخملکم

 

 

جدیدا کارت انقدر بامزه شده که دلم میخوات بغلت کنم انقدر فشارت بدم بدم گاز گازت کنم آخه تو نمیدونی که چقدر خوشمزه شدیخندونکتشویق خدایی تشویق داره دیگه

چرا  فقط نگاه میکینی تشویقش هم بکنید

 

ببین چی کار داری میکنی مثلا اومدم نماز بخونم که نذاشتی ازم مغنه گرفتی که خودت نماز بخونی بعد از خوندن نماز و دعا داشتی با من دالی موشه بازی میکردی

دالی دخملممحبتتعجبقه قهه

 

پسندها (2)

نظرات (3)

ترنم
17 خرداد 93 9:30
وای که چقدر خوردنی شدی با چادر نماز
مامان آتنا
31 خرداد 93 18:04
عزیز دلم چقدر ناز و خوردنی شده دخملمون. خدا حفظش کنه انشالا. مامان آرزو واسه نگار جون اسپند دود کن چشمش زنن.
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیز دلم مائده خانم جای شما تو اداره خالیه
مامان پریسا و بابا مهرداد
31 تیر 93 11:57
آخی عزیززززززززززززززم.. نماز قشنگت قبول باشه دخمل نازنین برای خاله هم دعا کن به وبلاگ نی نی ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم حتما براتون دعا میکنه خوشحال میشم به وبلاگ نی نی شما هم سری بزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد