نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

negar maman

ده ماهگی

1393/2/21 10:23
نویسنده : مامان آرزو
117 بازدید
اشتراک گذاری

.
خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم !
بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم !
خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد
کمی هم به فکر دلم باش ، مبادا بمیرد
خدایا دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت
اگرچه شکسته ، شبی می فرستم برایت

 

امروز یکشنبه 21/2/93  نگار دختر کوچولوی مامان وارد 11 ماهگی می شود (10 نگار تمومو شد)

پارسال در چنین روزی من و بابا منتظر اومدنت بودیم و حالا به لطف پروردگار در کنار هم هستیم و شاهد بزرگ شدنت میوه زندگیمان .

 

 محبت

خداوند را شاکرم به خاطر وجود نازنینت .

دخترم تنها دعایم برایت سلامتی و خوشبختی است

و تنها آرزویم کنار تو بودن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دلنیا
21 اردیبهشت 93 15:26
عسلمممممممممممممم 10ماهگیت مبارک ایشالله 100 ساله شی . نه 120ساله شی نه 120سال کمه. همیشه زنده باشی.
مامان آرزو
پاسخ
عزیزم ان شاء اله 10 ماهگی دلینا جون و همینطور 100 سالگی دلینا جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد