نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

negar maman

نقاشی نگار

1393/9/16 9:14
نویسنده : مامان آرزو
378 بازدید
اشتراک گذاری

دختر یکی یک دونه من دیروز بازم شما تشریف اورده بودی اداره ساعت 6:30 بود که داشتیم می اومدیم تو یه خواب نازی بودی که اصلا دلم نمیخواست بیارمت ولی چاره ای نبود بالاخره بغلت کردم و اوردمت تا اداره خواب بودی ولی به محض اینکه از ماشین پیاده شدیم بلند شدی و دیگه هم خوابت نبرد خیلی ناراحت بودم داشتم با خودم فکر می کردم تو آخه چه گناهی داری که باید این موقع صبح بامن بیدار بشی گریهگریهگریهگریهگریهگریه

ولی در کل روز خیلی خیلی خوبی بود آخه تو پیش من بودی گل من 

انقدر بازی کردی که خدا میدونه کلی هم خوشحال بودی درست عین خود من بعد از کلی بازی انقدر خسته شدی که خوابت برد یه 2 ساعتی خوابیدی بعد از اینکه بلند شدی نهار خوردیم و بعدش هم آماده شدیم و بابایی اومد دنبالمون و با هم رفتیم خونه ی دایی جون محمد اونجا هم کلی با بچه ها(رکسانا، پانیسا و رزا ) بازی کردی انقدر خسته بودی که ساعت 10 خوابیدی بالاخره بعد از عمری منو بابایی هم تونستیم زود بخوابیم وقتی رسیدیم خونه ساعت 11 بود و خوابیدیم وقتی صبح می اومدم خواب بودی اصلا هم دلم نمیخواست امروز بیام سرکار

راستی این تصویر نقاشی نگار جونمه که دیروز تو اداره هنر نمایی کرده

بابا دخترم یه پا هنرمنده بوسبوسچشمکمحبت

گلم راستی تا یادم نرفته مروارید قشنگت مبارک این نهمین مروارید زیباست که دراومده البته چند تای دیگه هم در راهه ( دندون آسیاب شیری)

به خاطر همین دندون چقدر هم بی تاب بودی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد