نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

negar maman

خطاب به دوستای گلم

1393/9/10 14:12
نویسنده : مامان آرزو
270 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم از این که به وبلاگم سر می زنید از همتون ممنونم ولی طی پست هایی که برام گذاشتید متوجه شدم که منظورم رو همه بد متوجه شده اند من توقع از هیچ کس برای نگه داشتن تنها فرزندم تنها امید و دلیل زنده بودنم ندارم

من فقط کمی از دست روزگار  آدمای اطرافم  دلگیرم فقط همین  نه شخص خاصی

تو اون  روزا تو محیط کارم خیلی سرم شلوغ بود از طرف دیگه رفت و آمد دانشگاه ؛ مریضی نگار که دو هفته درگیرش بودم  همه و همه دست به هم دادن تا من از این دنیا گله مند بشم گله من از شخص یا اشخاص نبوده

باز هم باز هم  میگم من از دنیا گله مندم چشمک

عزیزانم این پست ها را فقط برای ان می نویسم که وقتی نگارم بزرگ شد بدونه که چه قدر من سختی کشیدم تا بزرگ بشه  در اصل درد و دل من با نگار و خدای من و نگار ولی وقتی می بینم عزیزانی هم هستن که این پست ها رو می خونن و نظر میدن خیلی خوشحال میشم ولی وقتی به این مورد نایاب برخورد میکنم ناراحت میشم چون همه برداشت های اشتباه از پست قبلی داشتن هر چند که اشتباه از من بود ضعف نوشتاری

به هر حال از همه عذر میخوام و از همه ممنونمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد