نگارمنگارم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

negar maman

آخر هفته

1393/6/12 11:45
نویسنده : مامان آرزو
133 بازدید
اشتراک گذاری

تشویقتشویقتشویقتشویق هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

امروز صبح که از خواب بیدار شدم  کلی خوشحال بودم اخه امروز اخر هفته است فردا و پس فردا پیش همدیگه هستیم انقدر خوشحالم که آرزو میکنم چند ساعت باقی مونده از کار زودتر بگذره من بیام پیشت

این دو روز گلم راحت راحت بخواب آخه دیگه صبح هاش تو رو وقتی که خواب نازی مجبور نیستم بغل کنم ببرمت پیش مامان محبوبه  همونطور ناز نازی که خوابی تا هر وقت که دلت بخواد کنارت می خوابم

گلم مامان هر روز اول هفته دعا میکنه کاش هفته زود تر تموم بشه و بتونم دو روز پیشت باشم  همه دعا می کنن که زمان متوقف بشه ولی من اینو نمیخوام فقط میخوام به ساعتی برسه که زودتر بیام پیشت محبتبوس

 امروز خیلی خوشحالم

 نمیدونم از ذوقم چیکار کنم ساعت 3:10 من تا 20 دقیقه دیگه اداره رو ترک میکنم و میرم پیش نگارم شکرت خدااااااااniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

آخر هفته شد باز هم بازی ها و گردش ها و پیش هم بودنای  من و دخترم

niniweblog.comniniweblog.com    niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

ای خدا ازت ممنونم به خاطر همه چیز به خاطر سلامتی به خاطر خانواده ام به خاطر نگار عشق زندگیم

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مریم
12 شهریور 93 14:07
سلام مامانی مرسی که اومدی پیش ما. مامانای شاغل همیشه اینجور دغدغه ها رو دارن دیگه باید باهاش کنار اومد. دختر نازی داری خداحفظش کنه بازم پیش ما بیا خوشحال می شیم.
مامان آرزو
پاسخ
مرسی حتما میام شما هم تشریف بیارید خوشحال میشم
مامان دلنیا
12 شهریور 93 17:41
عزیزم تبریک ایشالله همه لحظات زندگیت شاد باشی. بوووووووووووووووووس
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم برام دعا کنید که این ساعت هایی که پیش دخترم نیستم رو بتونم با آرامش و بدون دغدغه فکری بگذرونم آخه خیلی خیلی سخته ساعت هم خیلی دیر می گذره
ترنم
15 شهریور 93 8:32
وای عزیزم دقیقا عین منی هر روز هفته میشمرم تا 5 شنبه بیاد و دو روز پیش پسرم باشم همه تعطیلات رو هم از تو تقویم در آوردم حفظ کرد م
مامان آرزو
پاسخ
تعطیلات رو حفظ کردی افرین ولی با این حال خدا بزرگه و با ماست
مامان دلنیا
17 شهریور 93 11:58
عزیزم شما که 2ماهیه گذشته. ولی قبل از واکسن باید اول قد ووزنشو اندازه بگیره. من حتی کسی که واکسنشو زد پرسید قد ووزنشو اندازه گرفتی یانه؟ اگه تونستی دوباره برو. چون باید رشدشو تو پروندش ثبت کنن.یه فرمم بهت میدن که در مورد پیشرفتای دخملی پرسیده. به شما ندادن؟ نگار جونو ببوس قربونش برم من این شیرینک خاله
مامان آرزو
پاسخ
نه هیچ فرمی بهم ندادن اشتباه خودم بود چون واکسن اولش رو پیش دکتر خودش زدم به خاطر همینه شاید بهم فرم ندادن حالا من چی کار کنمعزیزم تو هم دلنیا جون رو ببوس
مامان دلنیا
19 شهریور 93 13:18
عزیزم فرم خاصی نبود. من مرکز بهداشت میرم واسه واکسن. شاید هرشهری فرق داشته باشه. فرم فقط سوالایی در مورد پیشرفتای دخملی: اینکه راه میره ؟ حرف میزنه؟ چه کارایی انجام میده..................
مامان آرزو
پاسخ
وااااااااااااای از من تا حالا نپرسیدن مگه شما کدوم شهرید ما تهرانیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به negar maman می باشد